Klachten
Wij luisteren graag naar u.
Bij ERGO vinden we het belangrijk dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen voldoen. Als er iets toch niet 100% naar wens is, dan verneemt ons Complaints departement dat graag. Zij doen er dan alles aan om u zo snel mogelijk verder te helpen.
U kan hen uw klacht bezorgen via dit contactformulier.
Daarnaast kan u hen ook bereiken:
Per post: Complaints departement, Loksumstraat 25, 1000 Brussel
Per e-mail: complaints@ergo.be
De behandelingstermijn van uw klacht is maximaal 14 dagen. We verbinden ons ertoe om u binnen deze tijd te antwoorden.
Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Bent u ondanks onze inspanningen toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen op het telefoonnummer 02 547 58 71 of per e-mail naar info@ombudsman-insurance.be. U kan eventueel ook een brief sturen naar Ombudsman van de Verzekeringen, De Meeûssquare 35, 1000 Brussel.